Перекласти сторінку

Інформаційний матеріал

56 Обережно, ліки! Щоб це зрозуміти, не потрібно бути лікарем

Обережно, ліки!

(Щоб це зрозуміти, не потрібно бути лікарем)


Коли мова йде про ліки, часто на думку спадає фраза “одне лікуємо, інше калічимо”. Чи відповідає це дійсності? Відповідь однозначна - ТАК! У цьому легко переконатися на прикладі практично будь-яких ліків, ознайомившись з інформацією на його вкладиші.



Соціологічні опитування показали, що більшість людей або не читають всю інформацію, або читають тільки показання, не думаючи про те, що є ще протипоказання і, що найстрашніше - побічні ефекти. Звернувши увагу на протипоказання і побічні ефекти, починаєш розуміти, наскільки ліки шкідливі і небезпечні. Про підтвердження цих слів говорить наступна інформація.


Газета “Пацієнт”, № 3, липень 1999
Фрагмент статті “Обережно, ліки!”


“В результаті багаторічних спостережень і наукових досліджень було встановлено, які препарати надають руйнівну дію або пригнічують синтез вітамінів в організмі. Проносні засоби руйнують вітаміни А, D, Е; антибіотики - вітаміни А, С, D, В1, В2, В6, В12 і фолієву кислоту; препарати, що знижують кров'яний тиск, - вітаміни А, Д, Е, В12. Тому ті, хто у зв'язку з хронічними або гострими захворюваннями регулярно приймає медикаменти, повинні звернути особливу увагу на те, щоб харчування було збалансоване і в раціон входили продукти, багаті вітамінами”.


Газета “Киевские ведомости”, 30 жовтня 2000
Фрагмент статті “Ліки від застуди можуть викликати інсульт”


“Багато ліків від застуди продаються в аптеках без рецепту, що містять речовину фенілпропаноламін (ФПА), можуть бути причиною крововиливу в мозок.


У ліках від застуди ФПА, звужуючи судини, знімає набряк слизової носа, таким чином полегшують носове дихання при нежиті (“контак”, “колдакг” та ін.). Однак медиків турбувало те, що ФПА звужує судини не тільки в носі, а у всьому організмі. Як наслідок - тиск може підвищуватися, що, у свою чергу, і призводить до інсульту”.


Протягом 5-ти років медиками Йельського університету проводилися дослідження безрецептурних ліків, що містять ФПА. Результат: для пацієнтів молодших 50 років ліки з ПФА збільшують ризик інсульту на 50 відсотків. Для літніх людей прийом ліків з ПФА є ще небезпечнішим.


Газета “Цілком таємно”, № 6, 1999 р.
Фрагмент статті “Ліки. Токсичність і побічні ефекти”.


“Ліки, особливо болезаспокійливі та жарознижувальні засоби типу аспірину, у США відповідальні за 5 000 випадків смертельного отруєння на рік, серед яких 2 500 дітей”.


Газета “Факти”, 28 березня 2007
Фрагмент статті “Вдова мільярдера Анна Ніколь Сміт
померла від випадкового передозування ліками”.


“Влада американського штату Флорида оприлюднили офіційні результати розтину тіла Анни Ніколь Сміт, яка померла 8 лютого в віці 39 років. Причиною смерті виявилось випадкове передозування ліками - снодійне і антидепресанти.


Нагадаємо, що син Анни Ніколь, 20 річний Деніель, помер з тієї ж причини, що і його мати, випадкове передозування ліками”.


Висновок: Краще займатися профілактикою порушень здоров'я і бути здоровим, ніж халатно ставитися до нього і з допомогою ліків вкорочувати собі життя.


переклад за матеріалами розсилки "CHOICE"